Педагогічні колективи закладів освіти району упродовж 2021/2022 н.р. – 2022/2023 н.р. працюватимуть над впровадженням методичної теми «Мотивація як визначальний фактор організації навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах змішаного навчання».
Мета: створення психолого-педагогічних умов для формування мотиваційного компоненту успішного навчання та соціалізації учнів та вихованців закладів освіти району в умовах змішаного навчання.
Завдання:
- визначення дієвих факторів формування сучасної навчальної мотивації в учнів та вихованців різного віку в умовах змішаного навчання;
- формування мотиваційного компоненту соціалізації на успішність навчальної діяльності учнів та вихованців в умовах компетентнісної освіти;
- організація взаємодії педагога та учня на засадах педагогіки партнерства як умови успішної соціалізації особистості;
- опанування та застосування педагогами в освітній процес методів та прийомів мотиваційного компоненту соціалізації особистості учнів;
- забезпечення психолого-педагогічного супроводу учнів та вихованців з метою підтримки позитивного ставлення до навчання, пізнавального інтересу, потреби в здобутті знань, умінь і навичок.
Шляхи реалізації:
- здійснення теоретичного аналізу проблеми мотивації та соціалізації учнів та вихованців;
- розкриття місця мотивації та соціалізації в умовах впровадження Нової української школи;
- визначення та врахування в освітньому процесі пріоритетних зацікавленостей та інтересів учнів та вихованців;
- впровадження сучасних технологій, методів та прийомів навчання і виховання , що впливають на мотиваційну сферу школярів;
- створення умов до підвищення професійної компетентності та реалізації творчого потенціалу педагогів;
- поширення за межами закладів освіти кращого досвіду з даної теми, створеного у колективах.
Очікувані результати:
- підвищення якості освіти шляхом підвищення рівня позитивноїмотивації до навчання як складової успішної соціалізації учнів та вихованців;
- підвищення професійної мобільності педагогів, розвитку та саморозвитку учнів і вихованців;
- підвищення позитивного соціально-психологічного мікроклімату в закладах освіти району.
Актуальність теми та її теоретичне обґрунтування
Етапи впровадження методичної теми
Алгоритм реалізації методичної теми
Результатом роботи стали досягнення педпрацівників, учнів та вихованців закладів освіти району
- 2016/2017 навчальний рік;
- 2017/2018 навчальний рік;
- 2018/2019 навчальний рік;
- 2019/2020 навчальний рік;
- 2020/2021 навчальний рік.
Перелік нормативно-правових документів щодо організованого початку 2023/2024 навчального року
Перелік нормативно-правових документів щодо організованого початку 2021/2022 навчального року
Положення про районне методичне об'єднання педагогічних працівників
Положення про творчу групу в системі методичної роботи педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів району
Активні методи і форми методичної роботи з педагогічними кадрами
Рекомендації щодо організації самоосвіти педагогів
Про підсумки методичної роботи в закладах освіти Шевченківського району в 2022/2023 навчальному році та пріоритетні завдання в 2023/2024 навчальному році