2018-01-29
29.01.2018 на базі Харківського ліцею № 149 в рамках школи професійного зростання пройшла методична естафета для вчителів історії Шевченківського району на тему «Антропологізація змісту викладання курсу історії України в середній школі як засіб формування духовних цінностей учнів».
Учасники заходу ознайомилися з теоретичними аспектами антропологізації історії як перспективним напрямом підвищення ефективності уроку, розглянули методику впровадження та практичні аспекти дотримання принципу антропологізації при вивченні історії України.
В межах практичного блоку заходу вчитель Селевко Ю.П. презентувала власний досвід щодо використання принципу антропологізації при вивченні історії України з метою розвитку критичного мислення учнів та формування в них ключових і предметних компетентностей.
Було визначено напрямок колективного пошуку шляхів модернізації освітнього процесу за рахунок впровадження принципу антропологізації історії як засобу формування духовних цінностей учнів.