2016-11-24
23.11.2016 на базі ХЗОШ №148 проведено методичну студію для учителів української мови та літератури ЗНЗ району за темою "Підвищення якості знань учнів з української мови на основі впровадження диференційованого підходу та реалізації принципу дитиноцентризму як запорука формування компетентної, національно-свідомої, мовної особистості учня".
Захід підготували і провели учителі української мови та літератури Удовенко Т.М. (ХЗОШ №148) та Томаз Н.І. (ХЗОШ №150), під час якого висвітлили цікаві факти про вчених, що досліджували питання диференційованого підходу в навчально-виховному процесі, окреслили принципи та способи диференціації, надали колегам друковані матеріали із зазначеного питання.
Білик С.М., учитель ХСШ №132, навела приклади диференційованого підходу в роботі над помилками учнів 5 класу, а Ободовська З.І., учитель ХЗОШ № 150, - диференційованого домашнього завдання. Кравченко С.В., учитель ХЛ № 149, поділилася досвідом роботи щодо застосування форм диференціації на різних етапах уроку.
Педагогам ЗНЗ району запропоновано розробити конспект уроку з української мови для учнів 5 класу на основі диференційованого підходу до наступного засідання методичної студії.